Miként nyerjük meg a jó jelölteket?

Temérdek szempont szerepet játszik, hogy egy jelölt bennünket választ vagy inkább máshová áll a kiválasztás során. Különösen fájdalmas ez, ha elkötelezett munkavállalóról van szó és a konkurenciánál tűnik fel.

Ki is az az elkötelezett munkavállaló, akire minden cég vadásznak? A pszichológus definíciója szerint azok, „akik többet nyújtanak, bevonzásukhoz konkrét jelöltélményt kell adni a vállalatoknak”. Meg kell teremteniük azt a fajta márkakommunikációt, melynek köszönhetően a pályázók tényleg el tudják majd képzelni magukat a cégnél.

Szimpátiakörök helyett a valós tudást firtassák a HR-esek
Ehhez viszont nem az a kulcs, hogy az állásinterjúkon a HR első körben a személyiségüket és azt firtassa, vajon mennyire szimpatizálnak velük. Épp ellenkezőleg! Tegyék ők a márkát szimpatikussá a jelöltek szemében! Ezt az álláskeresői kört ugyanis főleg az érdekli, hogy arról kérdezzék őket, amihez igazán értenek.

Folytatás elérhető a https://www.hrportal.hu/hr/mikent-nyerjuk-meg-a-jo-jelolteket-20200507.html oldalon.

További híreink

Informatikai kisokos

A kisokos egyéni, mikro- és kisvállalkozások számára infokommunikációs eszközök (szoftver/hardver) használatának elsajátítását, alkalmazását támogatja, a költséghatékonyan bevezethető szoftverekre hívja fel a figyelmet.

Tájékoztató a győri szakképzésről

A Győri Járási Foglalkoztatási Paktum keretében elkészültek az egész életen át tartó tanulás terjesztését, a jelenlegi szakképzési rendszer változásainak bemutatását célzó kisfilmek,

GYTP-Paktum
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.