Kilépés a tartalomba
infoblokk_kedv_final_RGB_ESZA
  • Paktum
    • Bemutatkozás
    • Tagok
    • T.O.P-6.8.2-15-GY1
    • T.O.P-6.8.2-16-GY1
    • Paktumiroda
    • Foglalkoztatási Fórum
    • Irányító Csoport
    • Munkacsoportok
  • Munkáltatóknak
  • Álláskeresőknek
  • Munkacsoportok
    • Pályaorientációs Munkacsoport
    • Vállalkozásfejlesztési Munkacsoport
    • Esély Munkacsoport
  • Hírek
Menü
  • Paktum
    • Bemutatkozás
    • Tagok
    • T.O.P-6.8.2-15-GY1
    • T.O.P-6.8.2-16-GY1
    • Paktumiroda
    • Foglalkoztatási Fórum
    • Irányító Csoport
    • Munkacsoportok
  • Munkáltatóknak
  • Álláskeresőknek
  • Munkacsoportok
    • Pályaorientációs Munkacsoport
    • Vállalkozásfejlesztési Munkacsoport
    • Esély Munkacsoport
  • Hírek

Hibrid munkahelyi fejlesztések

  • március 17, 2022

Az elmúlt két évben jelentősen átalakultak a munkahelyek, a munkavégzés helye és ideje rugalmassá vált, megteremtve ezzel a „hibrid” munkahelyeket.

A megszokott napi rutinok, gyakorlatok, kapcsolattartási módok teljesen átalakultak, ugyanígy a képzési stratégiák is módosításokat követelnek meg. Egyrészt figyelembe kell vennünk, hogy munkavállalóink adott esetben lehet, hogy már 100%-ban home officeban dolgoznak, másrészt több hangsúlyt kell fektetnünk bizonyos kompetenciák fejlesztésére, pl.: kapcsolattartás, kommunikáció.

Nézzünk néhány tippet, milyen változtatások lehetnek szükségesek:

Mérjük fel újra a képzési igényeket

Hibrid munkavégzési módszer alatt nem csupán azt értjük, amikor valaki home officeban dolgozik, hanem időbeni eltéréssel is számolnunk kell a munkavégzést illetően. Mérjük fel, hogyan jelenik meg cégünknél az új munkamódszer. Milyen tudásanyag szükséges akár egy új belépőnek, vagy egy évek óta nálunk dolgozó kollégának, aki most kezdte a hibrid munkamódszert. Térjünk ki a munkavégzéshez elengedhetetlen tudásanyagra és a hibrid munkavégzéshez szükséges módszertan megismertetésére.

Vegyük sorra a hibrid munkavégzéshez szükséges soft skilleket

A távmunka egyértelműen akadályozza a hatékony csapatmunkát és az együttes problémamegoldást. Gátolja a kommunikációt és nincsenek meg olyan helyzetek, amelyekkel nap mint nap találkozhatunk az irodában. Ennek fényében több, színesebb kínálatú soft skill tréningeket szükséges beépítenünk képzési kínálatunkba. Pl.: kommunikáció, időgazdálkodás, együttműködés online stb.

Frissítsük a vezetőképzést

Nem csak a munkavállalók közti dinamikára, hanem a vezetőkre is másképp hat a hibrid munkavégzés. Gondoljunk csak arra, hogy egy vezető nem feltétlenül tud mindenkivel személyesen találkozni, ezáltal megszűnnek a napközbeni gyors csevelyek, és az is előfordulhat, hogy egy távmunkában dolgozó beosztott kevesebb figyelmet kap. Készítsük fel ezekre az esetekre vezetőinket.

Gondoljuk újra kevert oktatásainkat (blended learning)

Amennyiben még élünk a kevert vagy tantermi oktatás lehetőségével, gondoljuk végig hogyan építjük be a csapatmunkát és a többi együttműködési lehetőséget a kollégák között.

Újítsuk meg a képzési kínálatot

Próbáljunk meg minél több olyan képzést kínálni, amelyre széles idősávban tudnak bejelentkezni a kollégák. Használjuk a mikorlearning elvét!

Vizsgáljuk felül jelenlegi oktatásmenedzsment rendszerünket

Nézzük meg, hogy jelenlegi LMS-ünk mennyire alkalmas távoli elérésre. Ha egy robosztus, régi rendszerről van szó előfordulhat, hogy nehézkes elérni otthoni hálózatról. Hatalmas igény van már a mobileszközökről való elérésre így azt is ellenőrizzük mennyire támogatja a rendszer, ha telefonról, vagy tabletről szeretné valaki elérni.

Szeretnénk azt is megjegyezni, hogy a cikkben felsorolt lépések folyamatos felülvizsgálatot igényelnek, nem pedig akkor szükséges végigvenni a lehetőségeket, ha jelentős változás áll be a cég életében. Törekedjünk a folyamatosan megújuló, vonzó képzési kínálatra!

Ha szeretnél bővebb információt megtudni a hibrid oktatásról, akkor következő cikkünket ajánljuk neked: https://elearning.co.hu/2021/07/18/a-hibrid-oktatas-jellemzoi/

Forrás: https://elearningindustry.com/how-to-build-training-program-for-hybrid-workplace

További híreink

„Új kihívások és innovatív megoldások a foglalkoztatás területén” című szakmai rendezvény

2022-06-27

A szakmai rendezvény a Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Karán valósult meg, 2022. június 15-én. Olyan támaterületek kerültek bemutatásra a szakmai

“Kismamák visszatérése a munkaerőpiacra” c. szakmai tájékoztató rendezvény

2022-06-27

A Paktum iroda szervezésében két alkalommal valósult meg a kismamák tájékoztatását célzó rendezvény. A kisgyermekes anyukák teljes körű felvilágosítást kaptak, hogy mit

Vállalkozói workshopok

2022-06-27

Sikeresen lezajlottak a vállalkozói workshopok 2022.05.05-2022.05.31 között. Összesen 5 alkalommal vehettek részt az érdeklődők a tréningsorozaton a Helyi foglalkoztatási együttműködés a győri

Elérhetőség
  • Győri Térségfejlesztési és Projektmenedzsment Kft.
  • 9021 Győr, Czuczor Gergely u. 36. 1. emelet
  • +36 20 355 7622

Linktár

GYIK

Hírlevél

Iratkozzon fel hírelvelünkre!

Minden jog fenntartva © Győri Járási Foglalkoztatási Paktum –  2018

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

GYTP-Paktum
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.

Süti szabályzat

More information about our Cookie Policy